subs.sab.bz - Информация
Здравейте ( Вход | Регистрация )
subs.sab.bz - Информация
![]() |
![]()
Коментар
#1
|
|
![]() eMDi DiaR ![]() Качени субтитри Група: Ментори Коментари: 1 172 Регистриран: 17-February 07 Град: McR! Потребител No.: 10 661 Статус: Офлайн Моят блог ![]() |
Здравейте, момичета, момчета, дами и господа! Бих желал да споделя проблема си с този спел чек. Вече ми писна на ушите, да се моля на някой да ми пуска спел-чека на субтитрите, защото имам проблем. Опитах през MS Office- не става. Опитах през самия уъркшоп - и от там не работи. Пробвах над хиляда метода, които мартинессс ми каза и нито един не стана. Вече 5 месец и не мога да се оправя. Бих желал да попитам има ли някакви такива програмки, нещо, с което да ми помогнете! Благодаря. |
------------------------------------ |
|
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() -= Потребител =- ![]() ![]() Качени субтитри Група: Начинаещи преводачи Коментари: 66 Регистриран: 18-March 07 Град: София Потребител No.: 19 205 Статус: Офлайн ![]() |
Здравейте, момичета, момчета, дами и господа! Бих желал да споделя проблема си с този спел чек. Вече ми писна на ушите, да се моля на някой да ми пуска спел-чека на субтитрите, защото имам проблем. Опитах през MS Office- не става. Опитах през самия уъркшоп - и от там не работи. Пробвах над хиляда метода, които мартинессс ми каза и нито един не стана. Вече 5 месец и не мога да се оправя. Бих желал да попитам има ли някакви такива програмки, нещо, с което да ми помогнете! Благодаря. Явно проблемът ти е от офиса. Уъркшопът ползва спелчека на офиса, така че е нормално да не бачка. Може и да е от вирус. Ако преинсталирането на офиса не помага, най-добре е да преинсталираш ОС, като форматираш диска. Ако не си го правил скоро, е необходимо. |
|
|
|
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Олекотена версия | Час: 11th September 2025 - 09:45 PM |