subs.sab.bz - Информация
Здравейте ( Вход | Регистрация )
subs.sab.bz - Информация
![]() |
![]() ![]()
Коментар
#1
|
|
![]() ♦ Кълвач-преводач ♦ ![]() ![]() ![]() Качени субтитри Група: БАРД_ Коментари: 1 595 Регистриран: 10-June 11 Потребител No.: 123 249 Статус: Офлайн ![]() |
Здравейте, с лаптоп, с инсталиран Уиндоус 7 съм. От днес, изведнъж ми излезе прозорец "Windows Explorer has stopped working." Натиснах "Restart the program", но нищо не се получи. Рестартирах, какво ли не правих, в интернет търсих, нищо не се получи. Някой да има идея как се решава този проблем? ![]() |
------------------------------------ Цитат EurekAa: До тъпите режисьори и не знам к'во: "ПРИДЪРЖАЙТЕ СА КЪМ СКРИПТОВЕТЕ!" Цитат EurekAa: Не е снимано с тамагочи, по-скоро с тостер... Цитат EurekAa: Събирали пари от закуски да праят сериал. |
|
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() -= Ветеран =- ![]() ![]() ![]() Качени субтитри Група: Потребител Коментари: 114 Регистриран: 11-January 07 Потребител No.: 581 Статус: Офлайн ![]() |
Може и гадинка да си пипнал. Пусни сканиране с някоя по-стабилна антивирусна (препоръчам ти KIS). А автоматичните ъпдейти на уина пуснати ли са? P.S. Но в крайна сметка един преинстал ще ти отнеми 30-40 мин с драйверите и програмите. ![]() Този коментар е бил редактиран от lubo0 на Feb 18 2012, 08:59 PM |
|
|
|
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Олекотена версия | Час: 8th October 2025 - 12:01 PM |